Oostende Para Cycling Road World Cup kiirkokkuvõte
Reisi alustasin pühapäeva õhtul Kuressarest ja esmaspäeva lõunaks oli Kuressaare -Tallinn – Helsingi -Brüssel – Oostende reis tehtud. Kohe sai ka esimene Covid-19 test tehtud, mis õnneks negatiivne oli. Teisipäeval toimus mul klassifitseerimine, kus arstide kolleegium vaatas ja kuulas mu üle ja tulemuseks hetkel MC4 Review klass mis tähendab. et järgmine võistlus tuleb mul veelkord klassifitseerumisele minna kus loodetavasti C4 klass kinnitatakse. Kolmapäeval/neljapäeval sai veel kergemaid treeninguid tehtud ja neljapäeval järjekordne Covid kiirtest, et saaks reedel eraldistardis võistelda.
Reedesest eraldistardist võin öelda niipalju, et tegin seda mida plaanisin ja hetkel kahjuks rohkem jalgades ei olnud või ei julgenud pigistada kuna ei olnud kindel kas nii ka lõpuni vastu peab. Koht 21 ei näi küll kena aga see oli ka esimene kord mul sõita 30 km eraldistardist. Kahjuks jäi 15 sekundit 20 kohast ja 1 MK punktist puudu. Arenguruumi on veel küll… ja see sõit näitas kenasti ka ära, et veidi võib veel juurde panna. Aga eraldistardis on ühtlane sõit kõige olulisem siis seekord pidasin oma plaanist kinni ja lihtsalt teised on praegu veel kiiremad. Mõned vead mis tegin saab ka järgmine kord arvesse võtta ja sealt tuleb kindlasti boonussekundeid. Varustuse poole pealt on veel ka arenguruumi küllaga aga see on puht finantside küsimus.
Laupäeval puhkasin ja tegin kerge treeningu.
Pühapäevase grupisõidu kohta võin öelda, et tulemus on minu jaoks hea kuna 15 koht andis esimesed 6 maailmakarika punkti. Startisime koos C5 grupiga ja mina kui debütant pidin täitsa lõpust startima. Kokku oli stardis 59 meest ja arvata oli, et suht alguses läheb kohe tõmblemiseks. Plaan oli võimalikult kaua suuremas grupis püsida aga muidugi ei läinud kõik nii nagu plaanitud aga esimese korra kohta pole vast paha. Kohe esimesel ringil toimus minu ees suurem kukkumine millest mina küll pääsesin aga kuna hoog tuli maha pidurdada ja ratturite hunnikust mööda laveerida siis suur grupp läks eest ära ja püüda ma seda enam ei suutnud. Ülejäänud ringid sõitsin 2-4 liikmelistes gruppides ja finišis suutsin oma kolmese pundi grupifinisi võita. Meeldiv oli seegi et C4 grupis finišeerisin esimesena kuigi tulemus oli alles 15, aga kuna ma sain C5 grupi liidritelt ühe ringi sisse siis viimast ringi mul sõita ei lastud. Tulemustes kajastub küll -1 ring aga oma grupi käest ma ringi pähe ikka ei saanud. Keskmiseks kiiruseks tuli 35,5km/h, mis on veidi vähe võrreldes võitja 42km/h kiirusega aga suur grupp liigubki kiiremini ja 3 viimast ringi sõitsin põhimõtteliselt vedajana kuna Keenia mehel olid krambid ja ta ette ei tulnud siis võib ikkagi rahule jääda. Viimasel ringil saime ühe USA mehe kätte kellega siis viimased viis kilomeetrit kordamööda vedasime. Viimasel kilomeetril ma enam ette ei läinud ja jäin finišit ootama, 200 meetrit enne finišit kiirendas USA mees, suutsin sellele järgi minna ja 50 meetrit enne finišit spurtisin oma korda tuulest, millele temal enam vastata midagi ei olnud. Esimene töövõit oli seega ka saavutatud.
Sellega see maailmakarika võistlus läbi saigi. Õhtul pakkisin ratta ja esmaspäeva hommikul poole seitsmest asusime Oostendest koduteele. 2 rongi + 3 lennukit ja 13 tunniga olin õhtul seitsmepaiku kodus Kuressares tagasi.
Suured tänud ja kummardused kõigile toetajatele, kaasaelajatele ja muidugi MINU PERELE!!!
Kõiki tulemusi näeb siit: http://www.rsstiming.com/Resultats/UCIPara/RoadWCp/2021Ostend/Ostend2021.htm
#getconfident
#gofast
#ffwd
#hobisport
#voimalus
#eestiinvaspordiliit
#taksaator
#saareparaspordiselts
#kultuurkapital
#saaremaaspordiliit
#sarma
#kettpuhtaks