Kolmas võistluspäev

Download PDF

Täna kohe ei tahaks eriti midagi kirjutada, sest täna sõitsin nagu teises grupis. startidega jäin rahule aga ülejäänud sõit  oli üks rahkeldamine pumba ja tooliga. Hommik puhus kena 18 sõlmene tuul mis lubas kenasti mõlemad sõidud läbi viia. Kuigi  kohe merele minnes tundsin puudust 4 asjast mis seotud vana paadiga ja mis tegid mulle selgeks, et minust täna teistele konkurenti ei ole 🙁

1) Kuna minu paat on aastast 1996 siis on ta valmistamise aegsete reeglite kohaselt  koguvarustuses 260 kg, hetkel kehtivate reeglite järgi on aga paadi kaal 254kg – seega et paat saada õigesse kaalu tuli mul kiilu raskust 6kg võrra vähendada aga see annab tugevama tuulega tunda – paat läheb lihtsalt rohkem kummuli.

2) Ja kuna paat on rohkem kummuli siis ka vesi pääseb kergemini sisse ja pumbata tuleb kõvasti et vett välja saada. Uuematel paatidel on kõigil lisaks käsipumbale veel ka aku pealt toimiv pump – mis suuremas osas välistab käsitsi pumpamise.

3) Iste on ka üks suur probleem tugeva tuulega – kuna mul on paadis ise aretatud iste siis see ei taha hästi paigal püsida kui paat väge kreenis on ja siis ongi nii, et tegeled tooli ja pumbaga ja purjetamine jääb tahaplaanile :8

4) Groodi leitvaagen on ka puudu, aga see viga annab vast parandada.

Nii nüüd olen ma virisenud piisavalt. Kuna teised konkurendid lihtsalt sõitsid täna eest ära ja ma sõitsin niiöelda oma sõitu siis oli tegelikult täna mõnus, küll oli väga märg aga kuna see Hollandi sisemeri on mage siis  see allveelaeva tunne väga ei häirinud.  Tasuks siis 20 kohad, kokkuvõttes jätkan ikka 22-l ehk eelviimasel kohal.

Aga homme on uus päev ja uued olud.

 

Tavaline Hollandi veetänav (küll neid kanaleid on siin palju)

Tavaline Hollandi veetänav (küll neid kanaleid on siin palju)

 

Het Roode Hert hotell - minu peatuspaik Tulpidemaal

Het Roode Hert hotell – minu peatuspaik Tulpidemaal