Pikk-pikk päev MM-il

Download PDF

Hommikuse prognoosi järgi pidi tuult tulema 4-5m/s. Reeglina tuleb alati veidi rohkem tuult – seega otsustasin AP (iga ilma) fokat kasutada. Kahjuks aga lubatud tuult ei tulnud – pigem oli selline 1-3 m/s ja väga keerutav jällegi. Esimene start oli päris vara 09.55.  Vale purjevalik ja paar vale otsust töid kesise 24 koha. Peale esimest sõitu saime poolteist tundi keerutavas tuulevaikuses passida enne kui meid 12.30 kaldale kupatati – ja siis algas üks pikk ootamine….

Tuul küll tuli ja läks, oli kord tugevam kord nõrgem, namus aega polnud üldse tuult. Prognoosid ka midagi head ei lubanud. Aga hollandlastel pidi olema üks kohalik ilmaguru kess ütles et õhtul 18.00-20.00 saab purjetada küll.

Nii meid siis 17.45 merele aetigi uuesti. Siis saime veepeal veel üksajagui oodata enne kui tuul “stabiilseks” ( +- 20 kraadi ) muutus ja teise stardi saime alles peale 19.00.  Sõit algas  hästi ja ülemises märgis olin esikümnes aga tagantuules enne alumist märki halsi ajal läksid mus fokasoodid kuidagi nii mässi ja paadi alla et ma ei saanudgi aru mis seal täpselt on.  Märk aga tuli juba võtta, krüssama hakasingi nii et soodid olid päris lahti. Kui ma selle jama kõik klaariks sain oli tõenäoliselt ca 20 paati mus mööda saanud. No ei või ka mul hästi minna (rsk). Sõidu lõpetasin töenäoliselt kuskil 35 kohaga :(.  Kui see sõit läbi sai oli kell juba kaheksa läbi ja normaalne võistluskomitee oleks meid koju saatnud aga ei. Tuli veel üks sõit, mis lõppes alles 21.30 aga vähemalt tuli hästi välja ja lõpetasin arvatavasti 10 kohaga.

Koju jõudsime pool üksteist sest süüa enam teha ei viitsinud ja otsustasime linnast pitsad võtta aga ka pizza puhvet pandi juba 22.00 kinni, seega leppisime mcdonaldsi menüüga.

Mis kohad täpselt tänastes teistes sõitudes sain selgub alles hommikul ja seis on ka selge kas olen kuld või hõbefliidis.

Homme õnneks esimene start 10.55 ja saab tunnikese kauem magada. Äratus kell 08.00