Teine võistluspäev

Download PDF
Porgand

Lubatud tuul on hetkeks saabumata ja sel hetkel kui ma sadamasse jõudsin saabusid Sonarid ja Skud´id just sadamasse tagasi – tuult on liiga vähe et sõita võidu. Peagi tõmmati ka teistele pealelõunastele klassidele porgand ehk edasilükkamise lipp ülesse. seega on hetkel jälle vaba aeg ja stardid on plaanitud kella 15.30-ks meie klassis – saab näha kas tuleb tuult või tuleb väga pikk päev täna. Eks ma siis sätin paati veid – nii kuis ma oma tarkusest oskan ja saan ka mõned tööasjad ehk tehtud.

Kuna olen ainuke eestlasest sportlane siin võistlusel siis on eriti uhke näha eesti lippu ka lehvimas 🙂

eesti lipp

Eesti lipp

Meie starte lükati veel 2 tundi edasi seega hetkeseisuga peaksime alustama kell 17.30.  Hommikused paadid läksid merele  ja nende hoiatussignaal peaks olema kella kolmest. Loodetavasti saame ikka need 2 sõitu tehtud.

Stardiks läks siis alles kell 18.00 ja sadamasse tagasi jõudsime veidi enne üheksat õhtul.  Aga plaanitud sõidud sai tehtud ja täna läks mul ka veidi paremini. Stardid tulid päris hästi välja aga  oma rumalad vead ja teiste suurem kogemus panevad asjad ikka paika. Esimene sõit oli suht vaikne tuul ja hetkel tundub et see sobib mulle rohkem, teise sõidu alguseks aga ajas selle väikse vastiku laine jälle välja, tuult vast algul oli ca 6m/s  aga teise krüssu lõpuks vaikis tuul sootuks maha ja teine tagantuule ots oli selline loksumine – võitjad loksuvad muidugi kiiremini.

Kuna mul ju saatemeeskonda pole siis endast saan ainult selfisi teha 🙂

Starti oodates

Fotograafidele olen ka õnneks silma jäänud  🙂